wtorek, 11 lutego 2014

Sztyfciki Spike

To pierwsza moja praca ze spike'ami. Zrobiłam kolczyki sztyfty korzystając z tutoriala Weraph.
Szybka i przyjemna praca. Całość w odcieniach metalicznego brązu i beżu. Krąży po sieci inna nazwa tychże kolczyków, słyszeliście o "cyckach Madonny"?:)

Metaliczny brąz wygląda niezwykle elegancko i gustownie, nawet jeśli ktoś nie lubi ogólnie brązów to ten odcień z pewnością mu się spodoba:)








 
 
A tak prezentują się na dłoni mojej trzylatki. Są drobne i całkiem słodkie;)
 
 
 
 



6 komentarzy:

  1. Są świetne. Mam zamiar takie wykonać :-)
    Ale nigdy o takiej nazwie nie słyszałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madonna znana jest z różnych skandali a kiedyś dawno występowała na scenie w takim biustonoszu z miseczkami do szpica, zupełnie jak te spike, stąd też ta nazwa;)

      Usuń
  2. Fantastyczne! Już od dawna czaję się na ich zrobienie, ale jakoś mi się nie złożyło jeszcze :) A Twoje tak pięknie błyszczą i mają świetnie dobrane kolorki, że chyba mnie zmobilizujesz :) Pozdrawiam, S.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te maluszki:) pozdrawiam
    http://koralikowyszlak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na 'cycki' to trochę zadziorne są, ale bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam poinformować o wyróżnieniu na Szufladzie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...