czwartek, 8 sierpnia 2013

Kolorowe bransoletki na lato

Ostatnio rzadko wstawiałam nowe rzeczy, ale to dlatego, że pochłonął mnie pewien nieskomplikowany, ale bardzo pracochłonny projekt. Efekty widać na załączonym zdjęciu.

50 cienkich bransoletek w pełnej gamie kolorystycznej. Używałam koralików Toho 11/0 i Preciosa w podobnym rozmiarze.






 
 
 
 
Pokusiłam się także o zdjęcia kilku kompletów w fajnych wersjach kolorystycznych:
















 
 
 
 
 
 
 
 
A tym, którzy pytają o dokładne kolory, publikuję pojedyncze zdjęcia:
 
 
 
 

















































 







 
 

14 komentarzy:

  1. No super!!!!! Projekt duży ale jaki tęczowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się napracowałaś! Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo rany! pokłon za tyle pracy! fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku, tyle pracy! Ale teraz do każdego stroju bransoletka jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolory, nie mogę się napatrzeć :-) Najchętniej założyłabym tak od razu ze cztery :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile pracy i jakże cieszy oko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ się rozkręciłaś :) Popieram Bea, fajnie by wyglądały razem dobrane odpowiednio na łapce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kiedyś też miałam to zrobić i stanęło na 10 bransoletkach :) gratuluję wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki wszystkim za miłe słowa;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jejku ale jesteś pracowita i wytrwała :-) Cudnie się prezentują wszytkie razem i w wybranych przez Ciebie zestawach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję pracowitości! Oszałamiająca kolekcja:)

    OdpowiedzUsuń
  12. OOOOOOOOOoooszzzzzzzzzzzzz Ty:) ale poszalałaś:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...