czwartek, 28 marca 2013

Różowa na grubym rzemieniu

Tym razem chciałam Wam pokazać coś zupełnie innego. Peyotowa plecionka na mega grubym rzemieniu + metalowe przekładki i solidne zapięcie. Chyba można to jeszcze choć odrobinkę przypiąć pod beading, albo pod biżuterię z elementami beadingu. Co mnie cieszy... bransoletkę zapina się z niezwykłą łatwością, wystarczy dosłownie jeden ruch ręką. Póki co kolory rzemieni były nieco ograniczone, ale chętnie zrobiłam jeszcze jakiś inny odcień:)









4 komentarze:

  1. Podoba mi się ten rodzaj bransoletek, z małym dodatkiem koralików :) Choć ta trochę nie moja kolorystycznie, ale i tak ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może dzięki tym kolorom wiosna szybciej przyjdzie :)
    Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. chociaż to nie mój kolor, to wyszło Ci to bardzo fajnie:) Też podobają mi się takie rzemienie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...